martes, 7 de febrero de 2012

UN CUMPLE, 68 ANOS, PERO ESPECIAL


Hoxe 7 de febreiro cumplo os 68 tacos, valga a redundancia. Pero hoxe é un cumple especial por mor de cando hai 12 anos a estora -12,30 da noite do día 7- se me descubríu o que un mes adiante me levaría a perder un riñón, o esquerdo. Estivéramos tocando no Local Social de Estribela, na entrada de Marin e ó terminar ás dez, coma sempre ceábamos en Placeres.
Era unha sorpresa miña convidar ós compañeiros na peaxe da autopista a Santiago onde parábamos sempre, pero todo se truncou nunha mala noite e nun peor mencer do meu cumple dos 56 anos. Xustamente cando solo ían 30 minutos do meu día 7 sucedeu o que debo obviar, non hai falla. ¡Que cousas fai a vida, habendo tantos día no ano!
Mais, quen me diría que estes 12 anos foron os máis sobranceiros da miña vida: Director da banda E.Pondal ; acadar o 1º premio do Instituto de Estudos Bergantiñáns e a impresión do meu libro: A Música en Corme; profesor da Escola de Municipal de Música; aprovar o Celga-4 con 65 anos; compositor asociado dos Encontros de Música Relixiosa de Pontevedra; autor do Himno para o Ano Mariano da Milagrosa de Carballo; pioneiro en habaneras en galego; gravar varios cedés co nome de pezas miñas que dende hai tempo están colgados en Internet a marxe de soar en toda España; navegar neste virtual mundo informático e aprender mecanografía. E un longo, etc. que non cabería neste folio.
Non, non quero facerme unha autopropaganda destes sinxelos e humildes méritos, nunca máis lonxe diso, o que quero suliñar é que si naquel momento non saíra daquela doenza, iríame sen ver e dar vida a todo isto –tan meritorio para min- e sendo exactamente o mesmo que eu o era. Logo, unha das cousas máis importantes, que nunca a historia musical de Corme sairía do prelo para que dentro de centos de anos os nosos descendentes poidan saber que Corme foi a capital da música da bisbarra.
Efectivamente vivín moitas etapas de 12 anos na vida, xustamente cinco e media, pero nesta foi como vedes na que máis me realicei. De algún xeito, a miúdo mo lembra Xosé Manuel Varela, un dos meus profesores cando me dí con estas verbas: “Suso, quén te víu e quén te ve!”. O outro, o que me metío neste lerio cibernético xa imaxinades quén é: Óscar. Porque eu, amigos, á miña idade presumo de ter profes, os que conforman o eido cultural bergantiñán.
Mais é a miña baixa autoestima a que frea o meu achegamento a eles por moito azo que me dan. De algún xeito non podo esquecer que saín da escola sen o graduado. Ou máis ben, que a miña xeración non tivemos escola.
Pero están chegando as 12 da noite dos 12 anos, xa está ben de tanta rememoración emocional. Tamén cheguei á xubilacíon, agora Inserso a pasto e provar o avión, pois, ben pensado, xa non é capote… (¿). Logo o trén moderno e aquilo que vos falei da autocaravana. Estes días estou facéndome moi boíño coa parienta e creo que xa vai entrando, na caravana aínda non, a ver si xuntamos os cartos, de momento coa idea. E paseando, verbo de pasear.
Son as 12 e dous minutos do 7 de febreiro de 2012, xapiverdi meus, así en galego, xa teño 68 anos, nunca tan vello me vin. ¡Aínda que ben pensado, téñome visto máis bello! Bicos a todos

4 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Hola primo!:
Nos ha encantado tu artículo.
Gracias por compartir tus recuerdos con nosotros y con todas aquellas personas, que vemos que aprecias y nombras.
¡Feliz Cumpleaños!
Un abrazo,
Josefina

Anxo.S. dijo...

¡FELICIDADES¡Suso,(onte non encendin o chintofono este)polo cumpleanos e sobre todo por todo que fixeches e o que estas a facer ,sigue asi,a ver se calquera dia apareces por aqui coa caravana(que non sexa do oeste).Sin mais e coma sempre SAUDE Suso.

Marilu dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marilu dijo...

Hola Suso feliz cumpleaños vale más tarde que nunca dice el refrán.
Ahora ya te encuentras en el cuadro de los jubilados, pues felicitaciones hombre y bienvenido al mismo.
Me alegro mucho que hayas cerrado el negocio, claro que eso te haya provocado sentimientos encontrados, pero todo tiene un principio y un fin, y el fin de una cosa también es el comienzo de otras, un beso a Gabriela que ahora puede descansar. Y ahora a ponerse a preparar un viaje y nos vienen a visitar, pues cuando uno se jubila debe disfrutar y ya es hora de hacerlo. Vete comprando los pasajes, prepara la camara, junta alguna ropita y vente aquí les estaremos esperando. Un abrazo de Marilu y familia para todos o sea que más o menos saludaras a medio Corme de mi parte, ya que la familia no es nada pequeña. Hasta pronto